Zamieszczone przez Mihau
Widzieliście dziś TVN Turbo o rdzewiejącej O2FL?
Zwiń
X
-
jak widać problemem nie jest O2FL, tylko InterAuto :evil:, i właściwie dla przykładu powinno się wszystkim odradzać zakupy w tym miejscu, skoro nie potrafią później się swoim klientem zaopiekować i robią z niego idiotę !
Takie ASO nie powinno istnieć na rynku - ja od dziś odradzam zakupy w InterAuto, lub też inaczej będę lojalnie uprzedzał jakie mają podejście.- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekjak widać problemem nie jest O2FL, tylko InterAuto
Kolejnym problemem jest SAP, która umywa ręce, a jako nadrzędny podmiot nad dealerem powininna raczej zainterweniować.
A na końcu problem jest te ASO, które, niestety, nie wyszło twarzą do klienta, tylko robi wszystko, co się da, łacznie z angażowaniem w temat wulkanów, aby odrzucić temat.
To jest, niestety, tak jak z AC. Płacisz, a potem w razie potrzeby jego użycia ubezpieczyciel wyciagnie OWU i powie, że ubezpiecznie obowiązuje tylko wtedy, gdy jednoczesnie pada deszcz, świeci słońce i jest zimno i ciepło zarazem. Albo heavy weather było niezbyt heavy
Komentarz
-
-
Panowie - nie zdziwiłbym się że jest to jakaś totalna prowokacja.
Dlaczego dotyczy to właśnie Skody Octavii i Jednego z najlepiej sprzedających salonów w Polsce ?
Nie twierdze że fabryka nie dała ciała z zabezpieczeniem antykorozojnym auta, ale coś tu nie gra z tym samochodem.
Widać że auto do zadbanych nie należy - choćby po niezłych rysach na progu. Każdy element korozji na progu posiada także rysę. Popatrzcie na fotki. Albo ktoś załątwił ten próg kamieniami, damskimi korkami albo ktoś specjalnie skrobał purchle lakieru ostrym narzędziem.
Dziwnym też jest ze lakier łuszczy się jednocześnie na karoserii, kołpakach i chromie. Skąd potężne wgnioty na chromowanym grillu ?
Wygląda to na niezłe potraktowanie auta kamyszkami z piaskarki lub czymś podobnym.
Zastanawia mnie też fakt jak własciciel mógł doprowadzić auto do takiego stanu ?
Przecież blacha w tydzień tak nie zardzewieje....
Coś tu nie gra....
Komentarz
-
-
arekban, gdyby było tak jak mówisz, to nie byłoby sprawy. To znaczy oczywiste byłoby, że usterki auta wynikają z nieodpowiedzialności użytkownika i ASO wyraźnie ten fakt by podkreśliło jednoznacznie odrzucając roszczenie właściciela. A tak winę zwala na pyły wulkaniczne i inne popierduły... Auto ma ewidentną wadę fabryczną i to sprzedawca (diler, producent) musi sprawę załatwić...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12arekban, gdyby było tak jak mówisz, to nie byłoby sprawy. To znaczy oczywiste byłoby, że usterki auta wynikają z nieodpowiedzialności użytkownika i ASO wyraźnie ten fakt by podkreśliło jednoznacznie odrzucając roszczenie właściciela. A tak winę zwala na pyły wulkaniczne i inne popierduły... Auto ma ewidentną wadę fabryczną i to sprzedawca (diler, producent) musi sprawę załatwić...
Sprawa ciągnie sie widac od pół roku - klient chce wymiany auta a Skoda chciała mu je naprawic juz w kwietniu.
Klient sie nie zgadza i auto koroduje dalej.
Ma chłop pecha że trafił na taki egzepmlarz. Ciekawe w jaki sposób chcą mu to auto naprawić...?Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekTakie ASO nie powinno istnieć na rynku - ja od dziś odradzam zakupy w InterAuto, lub też inaczej będę lojalnie uprzedzał jakie mają podejście.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arekbanCiekawe w jaki sposób chcą mu to auto naprawić...?
Nie takie rzeczy umieją "artyści (nie druciarze)"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maclukeZamieszczone przez arekbanCiekawe w jaki sposób chcą mu to auto naprawić...?
Nie takie rzeczy umieją "artyści (nie druciarze)"
Prawda jest taka, że jeśli mieliby malować, to pomalowaliby jedynie auto od zewnątrz...
Komentarz
-
-
Mam nadzieję, że to jednak odosobniony przypadek będzie i nie skończy się jak kiedyś akcja Daewoo dziesięc lat temu - lanosy poszły do wmiany w setkach egzemplarzy z powodu źle położonego lakieru. Kurczę - idę oblukac mojego szkodnika :roll:Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
TomTom VIA125 na pokładzie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez viciousMam nadzieję, że to jednak odosobniony przypadek będzie i nie skończy się jak kiedyś akcja Daewoo dziesięc lat temu - lanosy poszły do wmiany w setkach egzemplarzy z powodu źle położonego lakieru. Kurczę - idę oblukac mojego szkodnika :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arekbanNie twierdze że fabryka nie dała ciała z zabezpieczeniem antykorozojnym auta, ale coś tu nie gra z tym samochodem.
Widać że auto do zadbanych nie należy - choćby po niezłych rysach na progu. Każdy element korozji na progu posiada także rysę. Popatrzcie na fotki. Albo ktoś załątwił ten próg kamieniami, damskimi korkami albo ktoś specjalnie skrobał purchle lakieru ostrym narzędziem.
Dziwnym też jest ze lakier łuszczy się jednocześnie na karoserii, kołpakach i chromie. Skąd potężne wgnioty na chromowanym grillu ?
Wygląda to na niezłe potraktowanie auta kamyszkami z piaskarki lub czymś podobnym.
Zastanawia mnie też fakt jak własciciel mógł doprowadzić auto do takiego stanu ?
Przecież blacha w tydzień tak nie zardzewieje....
Coś tu nie gra....
Komentarz
-
-
A moim zdaniem nie można ferować takich wyroków, że to podpucha, póki z bliska nie obejrzymy auta - to co widać na nagraniu jest co najmniej słabej jakości (i mówię to również o wersji tv, a nie tylko kopii w internecie).
ASO zachowało się skandalicznie w dwóch przypadkach: 1) kpienie z klienta, 2) jeśli wyczuwaliby jakiś przekręt z jego strony, to powinni umieć bronić swoich racji przed kamerą - jeśli się nie bronią, widocznie mają coś na sumieniu. No i najważniejsze dlaczego SAP nie przysłał swojego rzeczoznawcy - to oni powinni być wyższą instancją w przypadku sporu pomiędzy dealerem a klientem.
Ta sytuacja po raz kolejny pokazuje jaką siłę mają media. Na pewno wielu z nas pamięta informacje w mediach o problemach jednego faceta z Mercedesem - gdyby dealer i importer zdawali sobie sprawę z tego, jakie skutki medialne będzie miało ich lekceważenie klienta, na pewno by rozwiązali sprawę inaczej. Ciekawe czy w tej sytuacji będzie reakcja na korzyść klienta.
Komentarz
-
-
sprawa jest prosta w prawie wyraźnie jest napisane że sprzedawca (czyli w tym przypadku salon samochodowy) jest odpowiedzialny 2 lata za produkt który sprzedał nawet jak producent umywa ręce to i tak sprzedawca musi wadę usunąć i kropka. ( i nawet jak producent dał tylko rok gwarancji :P )
Sam miałem taki przypadek Producent powiedział że ten typ tak ma exploatacja itd. , ale niedałem za wygrana sąd konsumencki napisał wezwanie do polubownego załatwienia sprawy lub sprawa w sądzie i sprzedawca uznał bez żadnego gadania, a dalej niech sobie sprzedawca droczy się z producentem mnie to g.. obchodzi.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
ważna jest tutaj opinia rzeczoznawcy, cytowanego w materiale.
Stwierdził, że nigdy jeszcze czegoś takiego nie widział. Zakładam, że zna się na swoim fachu i nie podłoży się przed kamerą. Sądzę, że wychwyciłby próbę wyłudzenia czy inne 'kamyczki'.
Sprawa być może nie jest jednoznaczna, natomiast przypomnijcie sobie, jak długo i przed jakimi instancjami konsumeci musza walczyć o swoje prawa.
Np Ford i wybuchające poduszki, Skoda i 'nowe' auto - upadek z lawety. Niby ewidentny strzał dealera, ale robili wszystko, aby uniknąć zwrotu pieniędzy.
Nie bronię ani jednej ani drugie strony, ale... sprawa jest źle, bardzo źle załatwiana przez SAP i ASO.
Dlaczego wielu forumowiczów odbiera swoje nowe auta z ASO z czujnikiem lakieru? :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maclukeproblemem przede wszystkim jest wadliwe auto,- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Dobra dobra ... ale mi się nie podoba to że dekle od kół iichrom to już nie jest już wina podkładu i zabezpieczenia antykorozyjnego .
Mi się wydaje że auto mogło mieć zaprawki "transportowe" lub inne mini wady
A gość dość mocno umył je karcher`em lub inną super "chińską" myjką i je powiększył, + jazda po szutrze itp. Czasami wystarczy raz pożyczyć auto. zresztą krata też sugeruje zarobkowe wykorzystanie auta.
Dziwne że nie ma odprysków przy oknach krawędziach klap itp. szczególnie wewnątrz.
Uszkodzenia na progach ewidentnie mechaniczne.Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasPsycho Dad, jeszcze do tego jest to wersja jak dobrze widziałem mint czyli auto do tyrania dla przedstawiciela
poza tym w mojej poprzedniej firmie repy jeżdżą ambiente/elegancekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasPsycho Dad, jeszcze do tego jest to wersja jak dobrze widziałem mint czyli auto do tyrania dla przedstawiciela
Skody to są auta dla plebsu i SAP świetnie zdaje sobie z tego spawe i rżnie głupa. Przysłowiowy kowalski dkryje coś takiego pojedzie do ASO zrobią mu malowaną prowizorkę aby doczekać do końca 2 letniej gwarancji, a potem jak coś wyjdzie powie się, że ptak nas...ł i jest wykwit. A jak wiadomo wykwity po ptakach nie podlegają gwarancji.
Życze człowiekowi powodzenia w pozytywnm załatwieniu sprawy. Ale już od dłuższego czasu wiem, że skoda to ZŁO. Kupując tanio kupujesz bubla....
Komentarz
-
Komentarz